Heeft u nog nooit de eID-methode gebruikt om toegang te krijgen tot MyVivium? 
Volg deze stappen om de eID-software op uw computer te installeren:
• Kies op het registratiescherm van MyVivium voor eID als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de eID-website.
• Volg de instructies op het scherm om de software te installeren. Meer informatie over deze installatie vindt u op de eID-website.

Heeft u de eID-software al geïnstalleerd? Volg dan deze stappen om in te loggen:
• Sluit uw eID-kaartlezer aan op uw computer en plaats uw Belgische elektronische identiteitskaart in de lezer.
• Kies op het inlogscherm van MyVivium voor eID. U wordt doorgestuurd naar de eID-website.
• Volg de instructies op het scherm om in te loggen. Voer de pincode van uw identiteitskaart in.
• Als uw registratie wordt erkend, wordt u doorgestuurd naar MyVivium.
• Als er geen e-mailadres en/of mobiel nummer aan uw account is gekoppeld, moet u deze eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail of een mobiele code.

Vraag een nieuwe activatiecode aan via de registratiepagina.

Werkt dit niet?

Neem contact op met de helpdesk via MyVivium@vivium.be of op het nummer 02/406.87.09 (maandag-donderdag van 8u30 tot 17u en vrijdag van 8u30 tot 16u)

Er zijn 3 manieren om verbinding te maken:
• Via itsme: u heeft de itsme-app op uw smartphone nodig en een itsme-account.
• Via eID: u heeft een Belgische elektronische identiteitskaart en een eID-kaartlezer nodig.
• Via uw persoonlijke gegevens: de eerste keer registreert u zich met uw contractnummer en een activeringscode die u per post ontvangt. Voor elke volgende verbinding ontvangt u een code via SMS.

Tonen 1 naar 3 van 3