Contact & help

Deze stap is niet langer van toepassing.
U kunt zich registreren via itsme® of eID.
Lukt het niet? Contacteer dan de helpdesk via myvivium@vivium.be of bel 002/406.87.09  (ma–do 8u30–17u, vr 8u30–16u).

Deze optie is niet langer beschikbaar. U kunt zich enkel registreren en aanmelden via itsme® of eID.

Heeft u nog nooit de eID-methode gebruikt om toegang te krijgen tot MyVivium? 
Volg deze stappen om de eID-software op uw computer te installeren:
• Kies op het registratiescherm van MyVivium voor eID als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de eID-website.
• Volg de instructies op het scherm om de software te installeren. Meer informatie over deze installatie vindt u op de eID-website.

Heeft u de eID-software al geïnstalleerd? Volg dan deze stappen om in te loggen:
• Sluit uw eID-kaartlezer aan op uw computer en plaats uw Belgische elektronische identiteitskaart in de lezer.
• Kies op het inlogscherm van MyVivium voor eID. U wordt doorgestuurd naar de eID-website.
• Volg de instructies op het scherm om in te loggen. Voer de pincode van uw identiteitskaart in.
• Als uw registratie wordt erkend, wordt u doorgestuurd naar MyVivium.
• Als er geen e-mailadres en/of mobiel nummer aan uw account is gekoppeld, moet u deze eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail of een mobiele code.

Er zijn 3 manieren om verbinding te maken:
• Via itsme: u heeft de itsme-app op uw smartphone nodig en een itsme-account.
• Via eID: u heeft een Belgische elektronische identiteitskaart en een eID-kaartlezer nodig.
• Via uw persoonlijke gegevens: de eerste keer registreert u zich met uw contractnummer en een activeringscode die u per post ontvangt. Voor elke volgende verbinding ontvangt u een code via SMS.

• Installeer de itsme-app op uw smartphone en maak een account aan. Voor meer informatie, bezoek de itsme-website.
• Kies op het identificatiescherm van MyVivium voor itsme als uw verbindingsmethode. U wordt doorgestuurd naar de itsme-website.
• Voer uw telefoonnummer in (dat gekoppeld is aan uw itsme-account) en klik op "Send".
• Open de itsme-app op uw smartphone en volg de instructies.
• Als uw registratie is voltooid, wordt u doorgestuurd naar MyVivium.
• Als er geen e-mailadres aan uw itsme-account is gekoppeld, moet u dit eerst invoeren en mogelijk bevestigen via een verificatie-e-mail.

Tonen 1 naar 5 van 5

Heeft u een vraag?

Bekijk het antwoord op veelgestelde vragen of contacteer ons en we helpen u graag verder.

MyVivium klantendienst

+32 2/406.87.09
maandag tot donderdag: 9u-17u
vrijdag: 9u-16u